|
Post by Tom on Feb 13, 2007 14:33:35 GMT -5
Ik versta de service van Privé Mystique niet ! 100,00 EUR betalen en geen recht hebben op jacuzzi, sorry hoor maar dat is een tegenvaller. "Overmacht, het was te druk" is de reden. Recht op een korting van 10 EUR de volgende keer... is geen waardige compensatie, ze mogen mij eens gratis laten passeren, dat moeten ze in elk geval op hun kosten schuiven wat dat is geen service. Ik had een ander gedacht van dit mooi privé huis. Een ontevreden klant. Jammer hoor !
|
|
|
Post by Privé Mystique on Feb 13, 2007 15:08:53 GMT -5
Ik versta de service van Privé Mystique niet ! 100,00 EUR betalen en geen recht hebben op jacuzzi, sorry hoor maar dat is een tegenvaller. "Overmacht, het was te druk" is de reden. Recht op een korting van 10 EUR de volgende keer... is geen waardige compensatie, ze mogen mij eens gratis laten passeren, dat moeten ze in elk geval op hun kosten schuiven wat dat is geen service. Ik had een ander gedacht van dit mooi privé huis. Een ontevreden klant. Jammer hoor ![/ Beste, Jammer dat je geen redens wil verstaan. Bij ons is het vanaf drie-kwartier sowieso gratis jacuzzi inbegrepen. Je hebt bijgevolg geen geld verloren want het is inbegrepen in de prijs. Normaal kunnen we altijd tegoemoed komen aan deze service. Deze maal was het echter zo druk dat we deze service uitzonderlijk niet konden geven. Wij boden daar onze excuses voor aan en een reductie van 10 € bij het volgende bezoek. Jammer dat je deze mooie geste van ons niet weet te appriciëren. Vriendelijke groeten, Caroline
|
|
|
Post by Pierre on Feb 15, 2007 13:37:59 GMT -5
AWT LEES IK AANSLUITEND OP JOUW REACTIE op www.hookers.be/showthread.php?t=73924Re: Brugge, Maalsesteenweg 185, "Mystique", Zara (?) -------------------------------------------------------------------------------- Ik ben dinsdag 6 februari in Privé Mystique geweest op de Maalsesteenweg in Brugge. Kon nog kiezen voor Zara. Een zware ontgoocheling, de jacuzzi was niet beschikbaar en ik heb veel geld betaald voor weinig kwaliteit. Een domme massage en onmiddellijk pijpen tot je klaar komt. Daartussen veel blabla van haar kant maar in principe gewoon rekken. Merci heel de Mystique, jullie zijn niet van jullie woord. Wie betaalt voor 1 uur met jacuzzi moet niet buiten staan na drie kwartier zonder jacuzzi mogelijkheid. mad: Blijkbaar is het toch wel waar hoor Carolientje. Tom is geen onnozelaar als hij dat schrijft, er zijn meerdere dergelijke ervaringen. GROETEN P.
|
|
|
Post by Privé Mystique on Feb 16, 2007 13:08:38 GMT -5
Ik versta de service van Privé Mystique niet ! 100,00 EUR betalen en geen recht hebben op jacuzzi, sorry hoor maar dat is een tegenvaller. "Overmacht, het was te druk" is de reden. Recht op een korting van 10 EUR de volgende keer... is geen waardige compensatie, ze mogen mij eens gratis laten passeren, dat moeten ze in elk geval op hun kosten schuiven wat dat is geen service. Ik had een ander gedacht van dit mooi privé huis. Een ontevreden klant. Jammer hoor ![/ In feite weet ik niet waar je zo druk om maakt,ten eerste je hebt geen benul meer wat je nu juist betaald hebt was het nu 3/4u of één uur? want op onze site heb je het over 3/4 en op andere sites heb je over een uur. Krijg toch stilaan mijn bedenkingen bij dit alles,concurentie MISSCHIEN... Maar we moeten toch nog steeds goed werken aangezien we zoveel persoonlijke privemails krijgen van mensen die ons tips geven van waar dit zou komen. Dat wil heel veel zeggen TOCH? Heave a nice day Caroline Beste, Jammer dat je geen redens wil verstaan. Bij ons is het vanaf drie-kwartier sowieso gratis jacuzzi inbegrepen. Je hebt bijgevolg geen geld verloren want het is inbegrepen in de prijs. Normaal kunnen we altijd tegoemoed komen aan deze service. Deze maal was het echter zo druk dat we deze service uitzonderlijk niet konden geven. Wij boden daar onze excuses voor aan en een reductie van 10 € bij het volgende bezoek. Jammer dat je deze mooie geste van ons niet weet te appriciëren. Vriendelijke groeten, Caroline
|
|
|
Post by little69 on Feb 20, 2007 9:29:29 GMT -5
Ik sluit mij hier volledig bij aan ik heb met Tawan geweest Thaise massage was niks ik heb zelf 7 jaar in thailand gewoond en gewerkt ik denk dat Tawan nog nooit thaise massage van dichtbij gezien heeft .Gelukkig staan er andere in de krant . Toch nog veel succes toegewenst
|
|
|
Post by truk on Feb 20, 2007 11:49:23 GMT -5
Als jullie ervaringen echt iets minder of niet goed waren, zijn jullie prestaties op jullie werk altijd 1OO procent wel bij mij niet heb ook wel eens een mindere dag, de meisjes zijn ook maar mensen zou eerst eens bij mezelf kijken als je nog nooit gemist hebt ben je misschien wel god, meisjes trek het jullie niet aan en sorry voor de typ of schrijf fouten ik ben maar een mens. Groeten Truk.
|
|
|
Post by Privé Mystique on Feb 22, 2007 14:39:44 GMT -5
Als jullie ervaringen echt iets minder of niet goed waren, zijn jullie prestaties op jullie werk altijd 1OO procent wel bij mij niet heb ook wel eens een mindere dag, de meisjes zijn ook maar mensen zou eerst eens bij mezelf kijken als je nog nooit gemist hebt ben je misschien wel god, meisjes trek het jullie niet aan en sorry voor de typ of schrijf fouten ik ben maar een mens. Groeten Truk. Thanks Truk,toch nog een heer die eens beseft dat de meisjes ook maar mensen zijn. THANKS
|
|
|
Post by Bezoeker on Feb 23, 2007 6:28:23 GMT -5
Mja, maar op jouw werk betalen ze je wss ook wel geen 100 euro voor 3/4 uur hé Ik begrijp de meisjes wel, niemand is altijd 100% op zijn werk, altijd wel kleine zaakjes die je bezig houden. Maar ik begrijp de klant ook wel... Veel geld betalen en teleurgesteld buiten komen, heb ik ook al meegemaakt.
|
|
|
Post by noerkenaes on Feb 23, 2007 9:09:19 GMT -5
Wat de ontgoochelde klanten betreft, het is nooit en bij niemand uit te sluiten dat men eens ontgoocheld wordt. MIsschien is de klant iemand die fysiek of qua gedrag niet in de smaak valt, misschien is het meisje wat overwerkt, we zijn allemaal maar mensen. Van de kant van de zaak kunnen we misschien verwachten dat de klant na afloop van de "sessie" kan zeggen of het goed geweest is of niet (maar dan wel eerlijk), dit in aanwezigheid van het meisje. Het meisje moet steeds haar best doen (dat is het minimum), net zoals de klant steeds correct moet zijn (minimum). Gegronde klachten moeten recht geven op een zekere compensatie. Valt het dan toch tegen, dan moet je in de toekomst maar een ander meisje nemen (of een andere zaak bezoeken) Persoonlijk heb ik - tot nu toe - enkel goede ervaringen in mystique : ik denk hierbij vooral aan "onze" stefanie , jaimy en mijn "geheime grote liefde" [glow=red,2,300]zita[/glow]
|
|
|
Post by NOEXCUSE on Feb 27, 2007 12:42:19 GMT -5
Privé Mystique is een prachtige zaak...
De meisjes moeten uiterst professioneel zijn en vooral blijven Niemand moet hier zeggen dat ze soms een mindere dag hebben Dat is logisch, maar we betalen voor een dienst met garantie Anders gaan we niet terug en maken we minder positieve reclame Het gaat hier niet om concurrentie of een aanklacht. Het is louter advies en tevens een gouden raad voor de mystique. Als je recht hebt op een jacuzzi (zit in de prijs) dan is dat ook zo En zijn redenen als ‘overmacht’ en ‘drukte’ op dat moment bullnuts Een Thaïse massage is geen Zwitsal olie smeren op iemands rug Hoe je het ook draait of keert, er zijn er die beter worden van deze business Wel, met alle respect daarvoor, maar wie veel geld betaalt, moet service krijgen De klant zal betalen, wees maar zeker, zelfs nog meer wanneer hij verwend wordt, geen probleem
Wel mystique, blijf werken aan kwaliteit, en kunnen jullie nu dit bericht laten staan en niet zomaar wissen, dit is een forum waar iedereen het recht heeft positieve en negatieve ideeën uit te wisselen. Danku voor het recht op vrije meningsuiting.
|
|
|
Post by erotic1964 on Apr 6, 2007 5:49:47 GMT -5
Reacties van privé bezoekers kunnen nuttig zijn doch is het een mes die aan twee kanten snijd. Ik heb ook al eens een mindere ervaring gehad doch lag het daarom niet altijd aan het meisje maar eerder aan mezelf omdat de klik er niet was terwijl een andere klant over zijn ervaring met het meisje in kwestie zeer tevreden was. Mijn ervaring met mystique is dat er heel veel bespreekbaar is en dat Caroline en de meisjes een zeer goede band hebben met elkaar dat voel je aan de sfeer wanneer je er binnen komt, ik heb een bepaalde voorkeur en besprak dit met Caroline direct wist Caroline welk meisje er bij mij past denk dat er weinig huizen zijn waar je zo goed wordt ontvangen. Ik zou zeggen doe zo verder Caroline !!
|
|
|
Post by udadwiy on Apr 20, 2019 8:21:42 GMT -5
|
|
|
Post by ojonmocavemav on Apr 20, 2019 10:29:56 GMT -5
|
|
|
Post by aredeti on May 24, 2019 2:11:38 GMT -5