|
Post by shotgun on Jan 8, 2008 15:46:10 GMT -5
Hallo meiden en wandelaars graag had ik enige toelichting gehad bij wat jullie verstaan onder doktersspel en het zijn van slavin? Daar ik reeds enige ervaringen heb met slavinnnen is de vraag in hoeverre gaat deze service, ben NIET op zoek naar zware toestanden. Graag een woordje uitleg. groeten de shotgun.
|
|
|
Post by Privé Mystique on Jan 24, 2008 10:32:10 GMT -5
Hallo meiden en wandelaars graag had ik enige toelichting gehad bij wat jullie verstaan onder doktersspel en het zijn van slavin? Daar ik reeds enige ervaringen heb met slavinnnen is de vraag in hoeverre gaat deze service, ben NIET op zoek naar zware toestanden. Graag een woordje uitleg. groeten de shotgun. Hallo, Voor dokterspel laten de meisjes meestal zelf hun fantasie werken of na overleg met de klant zelf wat hun verwachtingen zelf zijn daarover.Dat kan heel veel verschillen van klant naar klant. Voor slavin is dat Cloe en Amber die dit doen,blijft wel in de zachte zin,dus het meisje bepaalt zelf hoe ver dit kan gaan. Je kan als klant bepreken met de dame vooraf wat je wensen zijn en vooraf bespreken voor je naar de kamer gaat hoe ver ze wilt gaan. We doen steeds ons best om de klant het zo aangenaam mogenlijk te maken. Grts Caroline.
|
|
|
Post by erilamerofoza on May 9, 2019 7:17:30 GMT -5
|
|
|
Post by amseduni on May 9, 2019 9:23:01 GMT -5
|
|
|
Post by ecepedocij on Jun 11, 2019 12:10:58 GMT -5