|
Post by Andr on Mar 12, 2008 16:52:51 GMT -5
Ik heb hier gewoon geen woorden voor: ze is te mooi om waar te zijn. Liefst zou ik haar helemaal voor mezelf houden, maar ja... Kusjes en tot gauw, lieve schat.
|
|
|
Post by Andre on Mar 15, 2008 16:35:51 GMT -5
Van alle sterren aan de hemel, is er niet 1 die straalt als jij... Je bent een schat! Kusjes, Andre
|
|
|
Post by Kira on Apr 4, 2008 11:31:28 GMT -5
Ik kan je niet genoeg bedanken lieverd voor al je complimentjes. Mens toch het is een geweldig gevoel vanbinnen als je eens kijkt op het forum en dan leest hoe iemand je bewondert. xxxxx tot binnen kort
|
|
|
Post by Andre on Apr 5, 2008 0:39:00 GMT -5
Liefste Kira, bij jou zijn betekent een stukje hemel op aarde voor mij. Jij bent lief, intelligent, opwindend en superknap. Bovendien ben jij een vrouw met inhoud en dat trekt me het meest aan in je. De wereld zou veel mooier zijn als ze bevolkt was met mensen als jij. Jij verdient enkel het allerbeste. Vele kusjes van Andre. XXXXXXXXXXXX PS: de "foie gras" komt er aan .
|
|
|
Post by kirafan on Apr 14, 2008 12:47:52 GMT -5
Kira lijkt van de site verdwenen te zijn... werkt ze niet meer bij jullie of is ze er gewoon eventjes tussenuit?
|
|
|
Post by Privé Mystique on Apr 14, 2008 13:00:44 GMT -5
Kira lijkt van de site verdwenen te zijn... werkt ze niet meer bij jullie of is ze er gewoon eventjes tussenuit? Ja klopt ze is er eventjes tussenuit,ze had even een kleine pauze nodig. Grts Caroline.
|
|