suus
New Member
|
Sjoukje
Jan 20, 2009 16:52:11 GMT -5
Post by suus on Jan 20, 2009 16:52:11 GMT -5
Helaba! Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en (vrouw zijnde) jullie mooie Club bezocht. Ik heb gekozen voor Sjoukje en het was in 1 woord geweldig!!! Sjoukje, ik vond het erg leuk met je en ik ga zeker nog eens bij je terugkomen! (Zowel met als zonder mijn man, want die is intussen ook erg nieuwsgierig naar je Ik vond de ontvangt supernetjes en was direct op mijn gemak. Echt een aanrader voor andere vrouwen die dit ook eens alleen willen proberen!! Sjoukje, graag tot de volgende keer !! xxx Suus
|
|
|
Sjoukje
Jan 21, 2009 6:19:17 GMT -5
Post by sjoukje on Jan 21, 2009 6:19:17 GMT -5
Helaba! Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en (vrouw zijnde) jullie mooie Club bezocht. Ik heb gekozen voor Sjoukje en het was in 1 woord geweldig!!! Sjoukje, ik vond het erg leuk met je en ik ga zeker nog eens bij je terugkomen! (Zowel met als zonder mijn man, want die is intussen ook erg nieuwsgierig naar je Ik vond de ontvangt supernetjes en was direct op mijn gemak. Echt een aanrader voor andere vrouwen die dit ook eens alleen willen proberen!! Sjoukje, graag tot de volgende keer !! xxx Hey Suus. Bedankt voor je lief berichtje! Ik vond het ook hartstikke leuk en heb nog heel de dag kunnen nagenieten ! Je bent zeker welkom en je man ook, we zullen er een fijn moment van maken. Je bent een zeer lieve, mooie jongedame, waar ik me ook direct op mijn gemak bij voel. Ik hoop je snel terug te zien en vergeet die masseerknots niet . Tot gauw lieverd! Groetjes aan je man. Sjoukje xxx. Suus
|
|
suus
New Member
|
Sjoukje
Feb 19, 2009 14:51:12 GMT -5
Post by suus on Feb 19, 2009 14:51:12 GMT -5
Hoi Sjoukje! Vandaag was ik dan mee gekomen en ik was meer dan aangenaam verrast We hebben nu heerlijk met 3 genoten en ik weet wel zeker dat we nog vaker zullen komen We lopen de hele dag al na te genieten ;D ;D ;D xxx Erik en Suus xxx
|
|
|
Sjoukje
Feb 24, 2009 4:14:00 GMT -5
Post by sjoukje on Feb 24, 2009 4:14:00 GMT -5
Hoi Suus en Erik. Ik wil jullie ook bedanken voor het heerlijke uurtje. Ik was ook aangenaam verrast . Breng je volgende keer terug die massageknots mee....heerlijk . Mogen we nog lang van elkaar genieten . Hou jullie goed en hopelijk tot snel. .
|
|