|
Post by caroline on Mar 26, 2009 15:10:06 GMT -5
Vandaag 27 maart start er een nieuw meisje. Werkt onder de naam Amber. Amber is een slank blondje van 22 jaar. Werkt elke dag van 10 tot 18.30u Grts Caroline.
|
|
jan
New Member
|
Post by jan on Mar 29, 2009 4:18:12 GMT -5
Als er een nieuw meisje start ben ik -voor mezelf- verplicht paraat te zijn. Het was een bijzonder aangename ervaring, het GFE gehalte scoorde zeer hoog. Dus weer een fijne tijd met een super lief mooi meisje. Mystique doe zo verder, het Paradijs kent een adres !! Tot.......
|
|
olijf
New Member
|
Post by olijf on Mar 30, 2009 10:30:22 GMT -5
Vandaag belde ik een keer om te horen wie er vrij was, en ik hoorde de naam Alicia. Wie is zij? Een nieuwje?
|
|
|
Post by Privé Mystique on Apr 5, 2009 9:33:09 GMT -5
Vandaag belde ik een keer om te horen wie er vrij was, en ik hoorde de naam Alicia. Wie is zij? Een nieuwje? Dat zal waarschijnlijk een vergissing zijn hoor. Het laaste meisje heet Joyce. Fotos van haar komen er aan. Grts Caroline.
|
|
|
Post by Privé Mystique on Apr 5, 2009 9:34:28 GMT -5
Als er een nieuw meisje start ben ik -voor mezelf- verplicht paraat te zijn. Het was een bijzonder aangename ervaring, het GFE gehalte scoorde zeer hoog. Dus weer een fijne tijd met een super lief mooi meisje. Mystique doe zo verder, het Paradijs kent een adres !! Tot....... Thks Jan we proberen ons best te doen. xxx
|
|