|
Post by kcdaemon on Apr 24, 2009 18:30:16 GMT -5
Vanavond voor de eerste keer eens langs geweest bij Prive Mystique. Ik had in feite (puur op foto's afgaande) Britt gevraagd, maar die was niet meer beschikbaar toen ik arriveerde. Er werd mij Joyce aangeraden en ik moet zeggen, ik heb het mij niet beklaagd Prachtige, slanke blondine, zeer lief en een gezellige babbel. Ik vond het een zeer aangename ervaring en zeker voor herhaling vatbaar! Thumbs up, mij ziet ze nog terug! Groeten, K!
|
|
|
Post by caroline on Apr 27, 2009 4:55:50 GMT -5
Vanavond voor de eerste keer eens langs geweest bij Prive Mystique. Ik had in feite (puur op foto's afgaande) Britt gevraagd, maar die was niet meer beschikbaar toen ik arriveerde. Er werd mij Joyce aangeraden en ik moet zeggen, ik heb het mij niet beklaagd Prachtige, slanke blondine, zeer lief en een gezellige babbel. Ik vond het een zeer aangename ervaring en zeker voor herhaling vatbaar! Thks,voor het moment zitten we met een zeer goeie groep van meisjes. We proberen steeds de klant het zo aangenaam mogenlijk de maken. Grts Caroline. xx Thumbs up, mij ziet ze nog terug! Groeten, K!
|
|
olijf
New Member
|
Post by olijf on May 4, 2009 7:57:14 GMT -5
Wanneer komen de foto's van Joyce online Groetjes
|
|
|
Post by caroline on May 4, 2009 9:11:00 GMT -5
Wanneer komen de foto's van Joyce online Groetjes Hallo, De fotos staan er van de week op van Joyce. Grts Caroline xx
|
|
|
Post by caroline on May 7, 2009 12:34:33 GMT -5
Wanneer komen de foto's van Joyce online Groetjes Hallo, De fotos staan er van de week op van Joyce. Grts Caroline xx De fotos staan online hoor.
|
|