|
Post by schoon ventje on Apr 21, 2006 9:28:32 GMT -5
deze middag had ik eventjes wat tijd dus heb ik toch maar eens mijn stoute schoenen aangetrokken. en ik heb er geen spijt van moet ik toegeven. twas een redelijke prettige namiddag die wel voor herhaling vatbaar kan zijn. aaah nuts, who am I kidding? Ik vond het gewoon super. meer kan ik er niet over zeggen. tot ziens en dikke kus.
|
|
|
Post by Privé Mystique on Apr 22, 2006 7:50:47 GMT -5
Thanks Andre,we kennen haar nog van vroeger he.
|
|
|
Post by schoon ventje on May 2, 2006 17:09:56 GMT -5
vorige vrijdag een tweede keer langsgeweest. en het was weer in orde. Veel meer kan ik niet zeggen. Behalve dan dat ik paar weken niet zal kunnen, maar best ook, want het budget laat het niet altijd toe, haha. Maar ge ziet me zeker nog terug ze. Wie weet sneller dan verwacht...
Dikke kus aan allen, behalve aan Layla, want haar heb ik niet zo graag! Maar zij mij ook niet,dus dat komt nog goed uit... haha XXX
|
|
|
Post by Privé Mystique on May 3, 2006 13:48:09 GMT -5
Je krijgt toch een dikke kus van Layla ook al heb je me niet graag! XXXXXXhihi
|
|
|
Post by schoon ventje on Jun 15, 2006 5:45:58 GMT -5
tis weer een tijd geleden, maar er komt weer een vrije middag aan. Anaïs, maak je maar al klaar, volgende week kom ik zeker. Of voor het verwenarrangement, of voor jou alleen. Tot vlug, xxx
|
|
|
Post by soulmoo on Jun 22, 2006 15:32:00 GMT -5
Deze morgen eerste maal Mystique verkend.Het was redelijk vroeg in morgen lol.één meisje viel mij op en dit was Anaïs.Elk zijn smaak natuurlijk.Dit is meer dan goed meegevallen. Ook ben ik geen prof wandelaar maar ik voelde me zo op mijn gemak met haar dat ik zeker terug kom . Hopelijk kent ze me dan nog bleet bleet hihi. Groetjes
|
|