marco
New Member
|
Jaimy
May 13, 2006 13:28:16 GMT -5
Post by marco on May 13, 2006 13:28:16 GMT -5
Vooreerst, aan alle moedertjes die dit lezen, nen dikke PROFICIAT!!! En in het bijzonder aan Jaimy met wie ik reeds hemelse momenten heb meegemaakt. Jaimy... wat is het fijn om bij jou te zijn!!! Ik vind het gewoon zaaaalig om een schoonheid zoals jij in mijn armen te nemen, te zoenen, te strelen… Mmmm… het smaakt naar meer he, Jaimyke Ik zal zeker proberen een gaatje te vinden om nog es binnen te wippen (oesje... ) vooraleer ik vertrek. Jaimy, ik heb je ontzettend graag! Ik vind je een keitoffe meid! Thanks Jaimy voor de mooie uurtjes dat we samen waren en tot wederziens!!! Groetjes Marco
|
|
|
Jaimy
May 17, 2006 8:22:12 GMT -5
Post by DE wandelaar on May 17, 2006 8:22:12 GMT -5
Jaimy, je loopt van de ene naar de andere privé van martine naar lama en dan naar mystique ... spijtig dat je niet vast in je schoentjes staat ... Ik bewonder je en hou je verder in de gaten maar had toch beter van je verwacht. Waar zal je volgende keer opduiken ?
|
|
ran
New Member
|
Jaimy
May 17, 2006 8:33:08 GMT -5
Post by ran on May 17, 2006 8:33:08 GMT -5
Hi Jaimy Maar jij ook loopt van de ene tot de andere ,eerst lama dan ,martine ,dan terug lama ,nu mystique ,ben jij niet moe ,hoop van niet want ik heb jou een keer gehad in de lama ,de eerste keer lama,en het was perfect ,jou heel warme en zlige kusjes ,echt zalig ,wil het nog eens proberen ,misschien morgen maar is het aan dezelfde voorwaarden?
|
|
|
Jaimy
May 22, 2006 9:59:53 GMT -5
Post by bsilly on May 22, 2006 9:59:53 GMT -5
heb vandaag de mooiste start van de week gehad in mijn ganse leven,dit was mijn beste maandag,ben heel vriendelijk ontvangen geweest en ben direct op mijn gemak gesteld door jaimy,ze was zeer vriendelijk en ze kwam zeer vlotjes over,net alsof je op date bent.Jaimy is een echte sympathieke,leuke en sensuele meid.Ik hoop van je zeker nog eens terug te zien,kheb er echt van genoten
|
|