|
Post by anais on Jul 21, 2006 10:22:37 GMT -5
Niet curieus worden......... hihi nu heb je me wel heel nieuwschierig gemaakt LOL :-)!! Rara wat word het... misschien springt ons kristofje wel uit een reuzetaart met een tijgerslip aan, hahaha mijn fantasie slaat weer op hol ze!! De tijd zal het uitwijzen é!! Dat emailtje heb ik nog niet bekeken, zal ik maandag doen bedankt daar voor! ;-) prettig weekend toegewenst en tot binnenkort!! x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x anais!!!! :-)
|
|
|
Post by anais on Jul 22, 2006 14:58:51 GMT -5
Bloos bloos..........merci voor het complimentje!! Tis dankzij carolientje dat wij zo een mooie foto'tjes hebben zij geeft ons af en toe eens zo een leuk lingeriesetje cadeau!!! :-) groetjes en kusjes uit het hete zonnige ... LAS VERANDAS!!!! ;-) x x x x x x x anais
P.S.= Geef de poes een aaitje van ikke, miauwwww!!!!!! :-) :-)
|
|
|
Post by anais on Jul 23, 2006 11:31:21 GMT -5
Mo kristofje zo schattig, zo lief van je!!! Blijkbaar zou ik nog een leuk cartoontje zijn é, das wa anders é dan jommeke hahaha :-) ! K zal al gow mijn eigen stripalbum kunnen maken se hihi :-) :-)! Ocharme da poesje, in zen bontjasje en zo een warm weer zijn, maar goed dat hij zo een lief baasje heeft dat zo goed voor hem zorgt ;-) !!!! Al die cadeautjes zeg waar heb ik dat aan te danken??!!! kusjes anais x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x anais!!!!!!
|
|
|
Post by anais on Jul 23, 2006 15:27:48 GMT -5
Sweet dreams!!! D'ont let the bedbugs bite you!!! x x x Anais x x x
|
|