Post by scupovtabveto on Mar 7, 2022 11:37:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Nom Cat ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Nom Cat IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse op for krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Nom Cat 2022 version ▞▞▞
Spil ini keren banget deh tapi pas mau pencet masuk langsung ngeheng aku saranin Zombie age 3 aja
Utroligt udfordrende, jeg ELSKER DET
Kan ikke engang åbne den
Slip annoncen.
Det er virkelig vanedannende og kattene er så søde!!!Men jeg var nødt til at geninstallere det for at løse et problem, hvor det ikke ville åbne, og nu har jeg mistet alle mine karakterer
Jeg starter spillet op, men det er bare en sort skærm med lyde. Ved godt hvad der sker med det
det tog fandme lang tid at indlæse
Kan ikke åbne appen
Det fungerede fint indtil jeg opdaterede. Nu fryser den, og jeg er nødt til at gå ned med appen
Og sjovt
Efter et stykke tid vil du kede dig og gå tilbage til dine sociale medier (g , Pinterest, fackbook ect...) Og du vil bare glemme det
Jeg installerer det, og da jeg åbnede det, var det på en sort skærm efter halloweens dato..
JEG TRODE DET VAR fedt 😃😃😃😃
Jeg har lige fået det her spil, og selv om jeg er ked af det, synes jeg det er fantastisk! Jeg elsker alle de søde killinger, og jeg vil virkelig gerne samle dem alle sammen! God kamp!
Bakwas grafik...men billi jar jata h til maja ata h😂😂😂😂
Det suger hårdt. Siger det bare
Sådan et sjovt spil!
Jeg elsker virkelig dette spil, men det gør mig virkelig ked af det i hver After-opdatering..kan ikke åbnes!Kun sort skærm. .det er irriterende!retter fejlen pls
Ikke så dårligt men sødt. Elsker det
Sødt og sjovt spil at spille, når du keder dig
Meget vanedannende og jeg elsker det. Der er bare et lille problem. Jeg kan ikke forbinde min Google til den, hvilket betyder, at den ikke sporer noget. Det er ret pinligt, og hvis jeg får det rettet, vil det ændre stjernerne.
Forfærdelig
Кот Ном Аркады ych
Meh det er okay
Dette spil stinker
Jeg elsker dette spil. Den er enkel og yndig.Jeg elsker dette spil, det er virkelig underholdende !! 😄
Sjovt og vanedannende, men meget udfordrende
Det er lidt svært, men det er sjovt, og det holder dig tilfreds
Nem at spille plus sjov
Det var sådan et godt spil. Jeg spillede det så meget for et par år siden og ville gerne spille igen for nostalgi. Da jeg gendownloadede spillet, loggede jeg ind med google play-spil som normalt, men selvom alle mine gamle præstationer var der, havde jeg ingen af kattene. Jeg er bare ked af det, fordi jeg brugte 99 cent på tastaturkatten og havde mange af de dyre.
DET ER SÅ NUTTET!!!! Og det kommer fra en fyr.....
fishy fishy fishy fishy fishy fishy fishy fishy fishy fishy fishy bomber dårlig nej spise, guld fishy bedste ret, gib moneyz for nye katte, så gør flere katte sjovere at fange fishy fishy fishy fishy fishy fishy fishy fishy fishy fishy ùwú anmeldelse 100 👌
Vil nogle gange fryse hele min telefon og få den til at genstarte
DISLIKEDE IKKE DETTE SPIL, FORDI DU OG PLAY STORE LADER MIG IKKE DOWNLOAD DETTE SPIL, så her er din 1 STJERNE
Nom Cat Arkade yqcy
Spillet er for monotont til annoncer og mikrotransaktioner. Engangsbetaling er kun én metode til at sælge denne slags spil. I den nuværende betalingsmodel er spillet skrald
Det kunne være godt, men efter 3 sekunders spil skal jeg sidde igennem en 30 sekunders annonce, der ikke kan springes over. Fjernet.
Det ville have været et fantastisk spil, hvis du ikke skulle genstarte, hver gang du døde. Og der er alt for mange annoncer.
jeg kan ikke trykke med begge fingre
Den er sød og vanedannende!
Åbnede ikke i min 0 8.52
Den skal kunne gå tilbage til menuen uden at vælge katte.
Grand Mountain Adventure 스포츠 eauf
Det er svært at vinde, og jeg tror, det er umuligt
Forbandede annoncer
JEG ELSKER DENNE KATTE...SÅ MANGE KATTE!!!! Alt i alt er spillet fantastisk og yndigt, det kan virkelig teste dine reflekser! Elskede det
Nom Cat እንቅስቃሴ ያለባቸው aiqt
Dette spil ødelagde mit liv
Nom cat er det bedste kattefodringsspil nogensinde.
Det halter alt for meget