|
Post by Privé Mystique on Feb 8, 2006 11:01:39 GMT -5
Mystique verwen-arrangement op valentijnsdag 14 februari. Wij bieden vier uur sexplezier aan in een discreet kader. Dit is echter géén gang-bang !! Wel worden de klanten discreet ontvangen en kunnen ze starten met een half uurtje privé met één van de beschikbare dames. Na afloop kleden de heren zich terug om en worden ontvangen in de bar door de gastvrouw. Zij kunnen dan een ander beschikbaar meisje terug in privé-nemen voor een ander half-uur. Dit ritueel kan zich herhalen binnen een tijdspanne van vier uur voor één en dezelfde prijs van 100 €. Inbegrepen is de drank van het huis. In de toekomst zal privé Mystique dit arrangement laten doorgaan op iedere vrijdag en dit telkens vanaf 10 u 's morgens. Indien men niet wil van dit arrangement genieten en de gewone tarieven wil hanteren is dit ook geen enkel probleem. De klant heeft de luxueuze keuze !!!
Vriendelijke groeten,
Het Mystique team
|
|
|
Post by Privé Mystique on Mar 15, 2006 13:34:16 GMT -5
Nieuwe dame gestart bij Mystique,Roxanne 35 jaar,lange bruine haren,slank gebouwd en een 80B van boezem.Werkt elke dag van 13.45 tot 21.45u,zaterdag van 10 tot 18.45 u De foto op de website komt eraan volgende week.
|
|
|
Post by Privé Mystique on Mar 20, 2006 6:56:49 GMT -5
Het verwenarrangement gaat elke vrijdag door van 10 tot 18u.
|
|
|
Post by Privé Mystique on Mar 20, 2006 7:01:33 GMT -5
Hallo erotic,
Axelle is er volledig mee gestopt,Amber werkt hier nog wel maar alleen op afspraak.Ze wil het gewoon wat kalmer aan doen.Groetjes
|
|
|
Post by erotic1964 on Mar 21, 2006 3:24:26 GMT -5
jammer want het was een leuke meid die axelle, door haar de groetjes voor me ok
|
|
|
Post by kareltje on Mar 21, 2006 5:11:35 GMT -5
lijkt me idd wel een mooie mogelijkheid! jammer dat er niet meer dames zoals ANAIS bijzitten! zijn er vooruitzichten op nieuwe dames met een borstvergroting?
|
|
|
Post by Privé Mystique on Mar 21, 2006 11:07:05 GMT -5
Karel goed nieuws voor jou,Saskia laat haar borsten ook wat vergroten volgende maand.Dus hebben we dan twee dames met een Dcup.
|
|
|
Post by kareltje on Mar 22, 2006 8:02:55 GMT -5
dat is idd heel goed nieuws! ik kom eerstdaags wel eens voor anais, best eens bellen want ze zal wel druk bezet zijn zeker? groetjes. ps doet anais ook anaal?
|
|
|
Post by Privé Mystique on Mar 22, 2006 11:19:29 GMT -5
Hallo Karel, Je kan altijd een afspraak maken maar hoeft niet. Anais en Saskia doen als enigste anaal in ons team. Groetjes Caroline
|
|
|
Post by kareltje on Mar 23, 2006 4:59:32 GMT -5
owkee, good to know! tot 1 dezer! zal waarschijnlijk begin volgende week zijn.
|
|
|
Post by Andre Oraal on Mar 26, 2006 10:48:12 GMT -5
Heee(eerlijke) meiden bij Mystique! Vrijdag lln. het verwenarrangement genomen. Ongelooflijk zalig... Moet je echt doen. Pittige en guitige Laila, een schat van een Anais en een ervaren, lieve Michelle... Dat was mijn eerste ervaring. Tot ziens, lieve schatten!
|
|
|
Post by Privé Mystique on Mar 29, 2006 13:09:29 GMT -5
Dank je Andre,we proberen ons best te doen. Groetjes de Mystiquegirls.xx
|
|