danny
New Member
|
Post by danny on Aug 20, 2006 10:45:18 GMT -5
na wat positieve zaken gelezen te hebben een forum,begint het te kriebelen om toch ook es de stap te wagen. ik ben een "bleutje" wat "wandelen" betreft, en daarom toch de vraag welk meisje me het best eens kan inwijden:ik hou van de eerdere zachte,liefdevolle aanpak...... (het is zo moeilijk van op foto te kiezen,en éénmaal binnen zal ik niet kunnen kiezen van de zenuwen
|
|
|
Post by bsilly on Aug 20, 2006 13:06:46 GMT -5
je kan het best op je gevoel afgaan als je bij de meisjes binnen bent,je hoeft je niet te schamen,wat daarbinnen gebeurt blijft binnen tenzij je er zelf over praat tegen anderen,alle meisjes zijn lief bij mystique. je zal je wel op je gemak voelen als je binnen bent
zo denk ik er over
|
|
danny
New Member
|
Post by danny on Aug 20, 2006 14:29:57 GMT -5
o, ik heb geen probleem om er met anderen over te praten hoor(zelfs met m'n vrouwtje)...maar kdacht dat er forumgangers of caroline mij mss. een tip kunnen geven?
|
|
|
Post by Privé Mystique on Aug 21, 2006 13:06:08 GMT -5
na wat positieve zaken gelezen te hebben een forum,begint het te kriebelen om toch ook es de stap te wagen. ik ben een "bleutje" wat "wandelen" betreft, en daarom toch de vraag welk meisje me het best eens kan inwijden:ik hou van de eerdere zachte,liefdevolle aanpak...... (het is zo moeilijk van op foto te kiezen,en éénmaal binnen zal ik niet kunnen kiezen van de zenuwen Geen probleem hoor van die zenuwen hier gaat alles op zijn gemak.Je kan ook de meisjes één voor één zien als dat voor jou makkelijker zou zijn.Je krijgt een glaasje aan geboden van het huis en dan kan je rustig de dames bewonderen. Groetjes Caroline
|
|