|
Post by BOERKENAES on Jan 10, 2007 3:26:24 GMT -5
Hallo Jiamy en Zita, julllie waren maandagnamiddag allebei FANTASTISCH. ;D Dat moeten we zeker nog eens overdoen. DANK U WEL voor één van de beste lesbische shows die ik al meegemaakt heb. Jullie zijn allebei superknap. De volgende keer wordt het NOG beter. Tot ziens!!
|
|
|
Post by BOERKENAES on Feb 6, 2007 5:54:48 GMT -5
::)hallo "fanie" en zita, jullie waren absoluut fantastisch. DANK JE WEL voor de beste show die ik ooit heb meegemaakt. Het was heel realistisch (dank zij het "speeltje") en spontaan, zo goed als echt (beter dan echt). Ik geniet nu nog (heb nog altijd een brede "smile" )Begin maart zullen we nog eens samen spelen. (ik zie er naar uit ;D)Dank je wel, clubmystique, jullie hebben de mooiste en de liefste meisjes, zoals engeltjes.[glow=red,2,300][/glow]
|
|
|
Post by zeikapiteing on Aug 15, 2009 6:12:40 GMT -5
Bon wat onwennig mijn eerste pasjes in het ict wereldje van Mystique. Prachtig terrasje met volbloed dames ANNEKE en Carolieentje 5NIE VAN MONACO maar van BRUGGE DIE SCHOONE) Clouseau zou zeggen : zoveel schoonheid heb ik nooit gezien... en zeker niet tesamen. En mannekes als het mondjes opengaat zijn ze zeker niet blond !!! Dames die weten hoe een GENTLEMEN te behagen zonder de hanjes vuil te maken ... tis een kunst Chapeau. Mocht je nog een INWRIJVER zoeken voor je pijnlijke tatoe, ik heb ; zoals je weet; pianovingers ... die zijn net IETS langer een soms komt het op een inch aan. Wanneer mag ik terug komen. Mijn droom in in jouw klasseclub huispianist zijn voor speciallekes St-niklaasbang, kerstbollenshow, . Anneke haal wel die borsten van mijn schouders, tspeelt moeilijk en carolien weg met die kijkers kverzuip elke keer en ge hebt daar geen reddingsboei.
|
|