|
Post by little69 on Jan 18, 2007 10:02:40 GMT -5
wat zijn deervaringen met Tawan?voor ikzelf eens ga wil ik graag iets weten.De thaise meisjesdoen soms weinig gaar wat reacties aub?
|
|
|
Post by Privé Mystique on Jan 19, 2007 13:56:06 GMT -5
wat zijn deervaringen met Tawan?voor ikzelf eens ga wil ik graag iets weten.De thaise meisjesdoen soms weinig gaar wat reacties aub? Tawan werkt hier nu al een maand of drie en heeft al heel wat vaste klanten hier in Mystique. Je kan altijd vrijblijvend even langs komen.
|
|
|
Post by love machine on Jan 26, 2007 17:42:29 GMT -5
ben een prive bezoeker en heb telkens goede ervaringen .Tawan vond ik niks speciaals.Hopelijk is het met anderen beter Aziaten doen gewoon minder dan europeanen. Stefanie is inderdaad fantastisch
veel suc6 tawan
|
|
|
Post by erotic1964 on Apr 16, 2007 10:15:30 GMT -5
ben een prive bezoeker en heb telkens goede ervaringen .Tawan vond ik niks speciaals.Hopelijk is het met anderen beter Aziaten doen gewoon minder dan europeanen. Stefanie is inderdaad fantastisch veel suc6 tawan Ik heb al een paar keer een afspraakje met tawan gehad en die worden steeds beter, in het begin is het wat wennen maar hoe beter ze jou leert kennen des te vuriger de seks.
|
|
|
Post by zonnetje on May 22, 2007 6:25:48 GMT -5
Ik heb nog maar één ervaring met Tawan en het was vanaf de eerste minuut super met haar. Nog maar weinig meegemaakt!!!
|
|
|
Post by armani on May 30, 2007 6:39:51 GMT -5
ok, maar kan je ook overweg met iemand van 1,90 m ?
|
|
|
Post by snoeper on Jun 4, 2007 15:18:11 GMT -5
die van mij is geen meter negentig ;D maar ze wist hem wel verdraaid goed in superformaat te krijgen -s super sweetie mijn allerbeste thaise ervaring in de regio
|
|