|
Post by Pierre on May 14, 2007 2:51:44 GMT -5
Hoi Caro, Ik breng met regelmaat een bezoekje aan je huisje. Ik vind je reclame in de krant maar zie je weinig adverteren op het internet. Je mist veel klantjes hoor zo ... , je mag het internet niet onderschatten: Ik ga ook nog naar andere meisjes privé's en zij adverteren daar wel op. ja we zijn mannen en lopen overal niet... Hier 2 sites waar je zeker moet adverteren en tis goedkoop! Tot donderdag ik breng je dan een bezoekje maar zal voordien nog eens bellen xxx Pierre www.zij.ontvangt.nlwww.privegids.be
|
|
|
Post by Privé Mystique on May 15, 2007 9:02:05 GMT -5
Hoi Caro, Ik breng met regelmaat een bezoekje aan je huisje. Ik vind je reclame in de krant maar zie je weinig adverteren op het internet. Je mist veel klantjes hoor zo ... , je mag het internet niet onderschatten: Ik ga ook nog naar andere meisjes privé's en zij adverteren daar wel op. ja we zijn mannen en lopen overal niet... Hier 2 sites waar je zeker moet adverteren en tis goedkoop! Hallo Pierre, Op privegids staan we ook hoor al van in het begin eigenlijk,die andere site ken ik niet. Groetjes Caroline. Tot donderdag ik breng je dan een bezoekje maar zal voordien nog eens bellen xxx Pierre www.zij.ontvangt.nlwww.privegids.be
|
|